Down Under - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mirjam - WaarBenJij.nu Down Under - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mirjam - WaarBenJij.nu

Down Under

Door: MirjamZopreis

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

13 Mei 2012 | Australië, Sydney

Na mijn vorige verslag heb ik uitgebreid geskyped met mijn ouders, bijna het eerste echte contact sinds mijn vertrek. Verder heb ik het rsutig aan gedaan, de haven bij nacht bekeken en een beetje rondgeslopen. Maandag ben ik met de trein naar Katoomba gegaan om de Blue Mountains te bekijken. Eerst de verplichte Echopoint gedaan en de volgende dag heerlijk een Bushwalk naar Wenthworth falls gemaakt en uiteindelijk in het donker een treinkaartje gekocht om weer terug naar Sydney te gaan.
Omdat het Cafe nu dichtgaat zal ik dit binnenkort afmaken!

  • 13 Mei 2012 - 14:44

    O + O:

    Je bent kennelijk alweer uitgerust van alle Chinese avonturen. Toch wel makkelijk als je de taal weer verstaat. Goode reis naar Nieuw Zeeland. Wij vonden het daar vol met vriendelijke behulpzame mensen.
    Veel liefs,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Na mijn eindexamen ben ik uitgeloot voor medicijnen. De perfecte gelegenheid om een wereldreis te maken. Zelf gespaard, dus het word een budget reis, maar wel een van ruim vier maanden.

Actief sinds 05 Dec. 2011
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 25473

Voorgaande reizen:

19 Maart 2012 - 23 Juli 2012

Op Wereldreis

16 Oktober 2011 - 20 Oktober 2011

London

07 Juni 2011 - 14 Juni 2011

Lisboa

Landen bezocht: