Budget - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Mirjam - WaarBenJij.nu Budget - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Mirjam - WaarBenJij.nu

Budget

Door: MirjamZopreis

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

07 December 2011 | Nederland, Rijswijk

Slechts een kort verslag vandaag, maar ik wil even heel blij melden dat ik inmiddels 6/10de van mijn budget bij elkaar gespaard heb.

Op mijn werk vliegen er plotseling links en rechts mensen uit, dus ik hoop dat ik gewoon kan blijven werken en niet straks ineens op straat sta, want dat zou mijn plannen aardig in duigen gooien. Dat zien we dan wel weer, voorlopig probeer ik gewoon zo goed mogelijk om hier te blijven.

Morgen ga ik een paspoort aanvragen en mijn reis in China uitzoeken. Waarschijnlijk is dat het land waar ik het langst zal zijn, maar alles moet in verhouding zijn natuurlijk. Wat ik nu voor me zie is zo'n twee maanden in China, een maand in Nieuw Zeeland, een maand in New York/Canada en nog een restant verdeeld over de steden die ik al vliegend toevallig tegenkom. Spannend..

  • 08 December 2011 - 06:27

    Charlotte T:

    Wauw! Wat een gave plannen!!
    Heeeel veel succes met de voorbereidingen en werken natuurlijk!

  • 12 December 2011 - 15:39

    Wilma Hofmeester:

    Hoi Mirjam,
    Spannende dingen staan er te gebeuren! Succes met alle voorbereidingen.
    Lijkt me leuk om je te volgen de komende tijd en op je reis.
    groet wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Na mijn eindexamen ben ik uitgeloot voor medicijnen. De perfecte gelegenheid om een wereldreis te maken. Zelf gespaard, dus het word een budget reis, maar wel een van ruim vier maanden.

Actief sinds 05 Dec. 2011
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 25502

Voorgaande reizen:

19 Maart 2012 - 23 Juli 2012

Op Wereldreis

16 Oktober 2011 - 20 Oktober 2011

London

07 Juni 2011 - 14 Juni 2011

Lisboa

Landen bezocht: